sajak "friend forever"

Hari itu kita jalan sekali,
seronokkan jalan sambil bergurau.
tapi lagi seronok bila awak bagi hadiah tu.
itulah hadiah yang tak boleh saya lupa.
senyuman manis awak.
esok bila saya dah tak boleh jalan,
saya nak awak iringi saya.
masa ni saya dah tak boleh panggil awak macam selalu,
awak yang kena datang.
masa ni saya nak hadiah,
tapi saya dah tak nak senyuman.
saya nak awak tolong hadiahkan al-Fatihah.
awak tolong bacakan untuk saya,
sebab saya dah tak boleh nak baca sendiri.
lepas tu bila ada orang letak saya bawah papan,
awak jangan nangis cari saya tau,
sebab saya dah tak boleh tengok awak.
janji ya??..FRIEND FOREVER.


p/s:sajak ni ana ambil dari buku novel..khas buat tatapan teman-teman~

Comments

Popular posts from this blog

Our Time Will Come

Give Thanks To Allah

Sentap Mak Nak